کتابخانه عمومی آیت اله مدنی دانسفهان

کتابخانه عمومی آیت اله مدنی دانسفهان

اطلاع رسانی کتابخانه شهید مدنی دانسفهان
کتابخانه عمومی آیت اله مدنی دانسفهان

کتابخانه عمومی آیت اله مدنی دانسفهان

اطلاع رسانی کتابخانه شهید مدنی دانسفهان

نشست کتابخوان

نشست  "کتابخوان"و معرفی کتاب ، در مورخه یک شنبه 29 آذرماه در ساعت 17/30 تالار قلم کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار می گردد، فلذا از علاقه مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی دعوت می شود دراین محفل .فوق حضور به هم رسانند.


جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش رامند

جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش رامند سه شنبه ۹۴/۹/۱۰ بعد از نماز ظهر و عصر در سالن جلسات بخشداری رامند با حضور اکثریت اعضای جلسه تشکیل گردید.

در این جلسه ابتدات آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای محمدی از کارمندان بخشداری رامند تلاوت و پس از آن آقای ولی زاده بخشدار رامند با عرض خیرمقدم به حضار خصوصا” امام جمعه محترم ، بخاطر اینکه اولین جلسه با حضور کلیه مسئولین  بود تشکر کردند.

همچنین آقای بخشدار اظهار داشت که جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش رامند را در خدمت مسئولین محترم شهر هستیم بابت معضلات فرهنگی شهر ، که به ریاست امام جمعه محترم شهر می باشد.

در ادامه امام جمعه محترم شهر دانسفهان حاج آقا انصاری نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدعوین به تهاجم فرهنگی غرب و راههای مقابله با آن اشاره نمود .ایشان عنوان داشت : تهاجم متقابل باید داشته باشیم ، حضرت آقا سیاستگذار کلی هستند در همه زمینه ها ، از جمله این مقوله فرهنگ و تهاجم فرهنگی که به تعبیر معظم له الان از تهاجم فرهنگی گذشته و به قتل عام فرهنگی رسیده است .

نامه اخیر و دوم حضرت به جوانان غرب در راستای مقبله با این پدیده زشت است که حداقل بگوش عده ای از مردم و بخصوص جوانان می رسد ، و با این اقدام رهبر عزیز اتمام حجت میشود با این قشر. در دستورات اسلامی ما شروع کننده جنگ نیستیم و مجاز به اینکار نیستیم.

جنگهای پیامبر (ص) و حضرت امیر (ع) را ما ببینیم هیچموقع شروع کننده جنگ نبوده و نیستیم .امیرالموءمنین (ع) در جنگ جمل اونقدر نصیحت کردند و از درگیری دوری کردند . حتی در جبهه نظامی هم حتی الامکان برخورد فرهنگی میکنیم و اگر نشد آخرین راهکار برخورد سخت و فیزیکی هست.ولی در جبهه فرهنگی اینجوری نیست باید مهاجم باشیم و پیش دستی بکنیم . چرا منتظر بمانیم تا اوضاع خراب بشود و اونوقت ببینیم باید چکار کنیم؟ ما باید از ارزشهای اسلامی و نظام دفاع بکنیم ، حتی از ارزشهای سنتی و ملی و محلی هم که مغایر با ارزشهای دینی ما نباشد باید دفاع کنیم . یکی از زمینه های مساعد بودن تهاجم فرهنگی اساس حقارت است و خود به خود تقلید از غرب و احساس ضعف می کند که زمینه گرایش به فرهنگ غرب را فراهم می آورد.

از هنرمندان در زمینه مقابله میتوانیم استفاده کنیم، برنامه ریزی داشته باشیم و گسترش و نشر امر به معروف و نهی از منکر که قانون تصویب شده و دولت باید از آمرین به معروف و ناهیین از منکر حمایت کند. قرآن و نماز را باید در مدارس ترویج دهیم.الگوی مناسب بایستی برای جوانان داشته باشیم که در جنگ ۸ساله و دفاع مقدس نمونه های عالی و ناب زیادی داشتیم و باید نشر و ترویج بشود.

حاج آقا انصاری در قسمتی دیگر از بیاناتش به بحث ماهواره و سمپاشیهای این دجال زمان اشاره نمود و اظهار داشت: ترویج بی دینی و بی بندوباری و تساهل و تسامح و ترویج سکولاریسم از عمده اهداف شوم این ماهواره هاست .

در پایان سایر اعضای حاضر نیز نظرات خود را ارائه نموددند و قرار شد جلسات شورای فرهنگی دانسفهان نیز به طور مستمر برگزار شود.


http://ramandnews.ir/wp-content/uploads/2015/12/IMG_3493.jpg



http://ramandnews.ir/wp-content/uploads/2015/12/IMG_3491.jpg



http://ramandnews.ir/wp-content/uploads/2015/12/IMG_3496.jpg




http://ramandnews.ir/wp-content/uploads/2015/12/IMG_3498.jpg





http://ramandnews.ir/wp-content/uploads/2015/12/IMG_3499.jpg