کتابخانه عمومی آیت اله مدنی دانسفهان

کتابخانه عمومی آیت اله مدنی دانسفهان

اطلاع رسانی کتابخانه شهید مدنی دانسفهان
کتابخانه عمومی آیت اله مدنی دانسفهان

کتابخانه عمومی آیت اله مدنی دانسفهان

اطلاع رسانی کتابخانه شهید مدنی دانسفهان

نشست به تماشای کتاب

اولین نشست به تماشای کتاب، ویژه بررسی رابطه سینما و کتاب؛ به همراه پخش فیلم سینمایی فارنهایت 451 محصول کشور فرانسه، در مورخه چهارشنبه  8 دی ماه به ساعت 17.30 در  مجتمع فرهنگی- هنری ارشاد، سالن اجتماعات مولانا، واقع در خیابان نادری، میدان میرعماد برگزار می گردد. در این برنامه اساتید برجسته حوزه سینما و ادبیات در خصوص بازتاب مقوله کتاب و کتابخوانی در حوزه رسانه به سخنرانی خواهند پرداخت. 

رونمایی از کتاب

به مناسب 16 آذر ( روز دانشجو) و به منظور اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، رونمای از کتاب آوای دل توسط مولف نعمت اله یوسفی رامندی در تاریخ 16/09/1395 راس ساعت 10 صبح با حضور معلمان ، دانشجویان ، دانش آموزان  ، بسیج خواهران و اعضای فعال کتابخانه در سالن مطالعه کتابخانه آیت اله مدنی برگزار گردید .                                     

در ابتدای جلسه تلاوت قرآن توسط قموشی رامندی آغاز گردید و سپس درزی رامندی مسئول کتابخانه آیت اله مدنی ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه از برنامه های فرهنگی کتابخانه ( نشست کتابخوان ، نشست گروههای مطالعاتی ،کلاس های نقد کتاب ،جمع خوانی کتاب و سایر برنامه ) گزارش داده و از حاضرین دعوت کردند در این برنامه ها که بصورت هفتگی در کتابخانه برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

در ادامه یوسفی رامندی مولف کتاب به نقش مهم کتاب و  کتابخوانی در زندگی روزمره و ارتباط اهل علم و دانش با هم از طریق مطالعه به معرفی کتاب آوای دل ، از موضوعات و ارجاعات و زحماتی که برای تدوین کتاب کشیده بودن پرداختند و در آخر جلسه به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

در پایان حاضرین جلسه به عضویت در کتابخانه درآمده و ابراز تمایل کردند که در نشست های کتابخوان کتابخانه و سایر برنامه های کتابخانه حضور فعال داشته باشند.